יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

IPWA VS AWO / נטע מימי

עולם ההאבקות בנוי ברובו מפיודים מבוימים. פיוד לפי ההגדרה הוא ויכוח, מריבה או מלחמה בין שני גופים, צדדים או אנשים. פיודים מתחילים כאשר צד אחד רואה את עצמו כמי שהותקף על ידי הצד השני. דבר זה גורר בדרך כלל פעולת תגמול, מה שיוצר מחלוקת המונעת ממעגל הולך וחוזר של תגובות אלימות משני הצדדים. לצד זה, ההווי הישראלי מורכב גם הוא מקבוצות חברתיות המנוגדות אחת לשנייה: דתיים וחילוניים, יהודים וערבים, נשים וגברים, עשירים ועניים. מה לדעתכם יקרה כאשר שני עולמות אלה יפגשו?

בסצנת ההאבקות המקומית פועלות כיום שתי ליגות: IPWA וAWO. לאחרונה מנהל האימונים של הIPWA, דורון דגני, קרא להחרים את ארגון הAWO ואת המייסד שלו – מהראן עבד אלחי, על התבטאויות שנתן בראיון לערוץ המזרח התיכון. לטענת דגני, הAWO הציג את עצמו כארגון פלסטיני-ערבי, עם מתאבקים מהמגזר הערבי, שמקורו בפלסטין. כשדיברתי עם דורון דגני על המקרה, הוא תיאר כיצד הIPWA עזרו למהראן להתאמן, ולהכיר את עולם ההאבקות. לדבריו של דגני, מההתחלה הוא לא סמך על מהראן: "אני הייתי בעד להעיף אותו, אבל גרי לא רצה. אבל אני ידעתי מאז ומתמיד שמהראן הוא נוכל, שקרן ודו פרצופי".

לאישומים האלה מייסד AWO, מהראן עבד אלחי, לא מעוניין להגיב. לדעתו, יש ארגון אחד פעיל בארץ וזה הארגון שלו. "אני התחלתי להתאמן לפני שלוש שנים ומההתחלה כולם ידעו שיש לי מטרה אחת ברורה – להקים ארגון משלי. אני לא מכחיש את העובדה שלולא גרי, לא היה היום AWO". עם זאת, הוא לא מעוניין להגיב להאשמות נגדו ואומר שהוא מתעסק בהאבקות בלבד וזה כל מה שמעניין אותו.

אבל בעיני דורון דגני ורבים אחרים, אין אפשרות לסליחה. את ההוכחה לכך ניתן היה לראות בדיון לוהט שלקח מקום לפני זמן מה בקבוצת הפייסבוק של "קהילת ההאבקות של ישראל", שם התפלגה הקהילה לגזרים. מאז ולמרות שהספיקו למחוק את הפיוד המציאותי הזה מעל דפי הפייסבוק, דעותיהם של האנשים רחוקות מלהישכח. "אני חושב שאי אפשר להתווכח על זה", דורון דגני מספר על האמת שלו, "אדם ששולל את קיומה של המדינה, אין לו זכות קיום בעצמו, נקודה".

15 תגובות:

  1. אם יש מישהו שהוא פחות אמין ממך ויותר מתלהם ממך, נטע, זה רק דורון.

    מעבר לזה, IPWA בכלל קיימים עוד? בינתיים רק AWO בולטים בשטח.

    השבמחק
  2. רק לפני שבועיים הipwa העמידו מופע אז לא רק שהם קיימים אלא גם בועטים.
    לאוהד הישראלי המצוי זה ממש לא עוזר שיש מופעים בשפרעם ומג'ד אלכרום. גם אם יש מופע כמעט כל חודש

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל מה שווה לקיים מופע במקום נידח כמו קיבוץ קליה? במה ה-IPWA מתיימר להיות שונה? מתוך 60 הצופים שנכחו שם במופע האחרון, 55 היו תושבי המקום ואילו 5 האחרים היו "נאמני גרי". אז איך זה בדיוק עוזר לאוהד הישראלי?

      מעבר לכך, המופע הזה הגיע אחרי 9 חודשים (!!) של שיממון מוחלט מצד ה-IPWA. לזה אתם קוראים ארגון פעיל?

      מחק
  3. דורון צודק במיליון אחוז וגם אני קורא להחרים את מהרן וארגונו...

    השבמחק
    תשובות
    1. ...קריאה שרק אדם מאוד פאטתי יכול להיות אחראי לה.

      מחק
    2. ממש לא. כל אחד יכול להחזיק בדעות שלו, ואם 30 אנשים חושבים כמו דורון אז זה ממש לא פאטתי.

      מחק
    3. מאור הוא אידיוט שמלקק לדורון כל הזמן.

      מחק
  4. היו שם הרבה יותר מ60 איש ורובם אכן תושבי המקום (גם במגזר אגב רובו המוחלט של הקהל הוא מתושבי המקום). הכוונה היא למשוך עוד קהל מהישובים בסביבה. כשישתלם לipwa להופיע במרכז הם יעשו זאת

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה שלמישהו פה יש בעיית ראיה קשה והוא רואה אנשים באופן מפוצל... יותר מ-60 איש לא היו שם וכל ניסיון להעצים את הכמות הינו תלוש מהמציאות.

      ולגבי הנושא של "משתלם", הרי שגם פה ראשי ה-IPWA חוטאים וחושבים רק על טובתם, בניגוד למתחרים, שמוכנים גם להקריב מכספם ולשאת בהוצאות הלא מבוטלות (גם אם זה לא בדיוק "משתלם") כי טובת הקהל, בעיניהם, קודמת להכל.

      מחק
  5. למה לא סידרת הפניה מישראבלוג לכאן?!
    למה אני לא יכול להמשיך לקרוא אותך?!

    השבמחק
  6. מהרן הוא נוכל ושקרן סדרתי.
    יש לי עסק להדפסה על ביגוד, עשיתי לו כמה פעמים חולצות ל awo, את ההזמנה האחרונה הוא ביקש בדחיפות, עשיתי מאמץ והכנתי לו, הוא לקח את ההזמנה והבטיח לבוא תוך יום יומיים לשלם. מאז אני רודף אחריו כבר כמעט שנה, עשרות טלפונים והבטחות שמחר הוא בא עם הכסף, מחרתיים, עד סוף השבוע וכו' וכו', אבל כמובן שלא הגיע. עכשיו הוא כבר לא עונה לטלפונים ומנתק לי.
    הוא נוכל מקצועי ושקרן פתולוגי, היזהרו!

    השבמחק
  7. מהרן הוא נוכל ושקרן סדרתי.
    יש לי עסק להדפסה על ביגוד, עשיתי לו כמה פעמים חולצות ל awo, את ההזמנה האחרונה הוא ביקש בדחיפות, עשיתי מאמץ והכנתי לו, הוא לקח את ההזמנה והבטיח לבוא תוך יום יומיים לשלם. מאז אני רודף אחריו כבר כמעט שנה, עשרות טלפונים והבטחות שמחר הוא בא עם הכסף, מחרתיים, עד סוף השבוע וכו' וכו', אבל כמובן שלא הגיע. עכשיו הוא כבר לא עונה לטלפונים ומנתק לי.
    הוא נוכל מקצועי ושקרן פתולוגי, היזהרו!

    השבמחק